Aloha

Jag är trött, jag vill sova flera dygn till.. men det kan man ju inte!! Började kl sex igår.. råkade försova mig, 06.22 va klockan när jag tittade på den, ooops tänkte jag då, sen va det bara att springa iväg!! Chefen va ju inte så himla glad kan jag ju konstatera. Fast han va inte så himla sur heller faktiskt, tur för honom det annars hade jag gått hem å lagt mig igen, skulle egentligen ha börjat 10.45 men tog på mig att börja 6!!
Jag låg å tänkte på en sak igår, i alla tv-spel så är det ju bossar i slutet av varje värld. Tänk om det va likadant på jobbet med ens egen boss. Tänk om man va tvungen att göra värsta utmaning annars fick man inte gå hem. Å som ni vet så blir man ju skitglad när man klarar bossen, likadant skulle det vara i verkligheten!! :Yes, jag klarade bossen, jag får äntligen gå hem!! Å klarar man inte bossen så måste man göra om hela banan, det vill säga arbetsdagen!! Och blir man av med alla liv så får man sparken!!

Ska kanske införa det på min arbetsplats.. jag tycker om att spela tv-spel!!

Thats all folks

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0