Ego Jag i olika sinnestillstånd

 Jag gör ett försök i att se normal ut
 Jag inser att jag inte kan se normal ut och blir lite lessen i ögat
 När jag blivit lite lessen i ögat anklagar jag kameran för att jag är ful och blir ond på den istället
 "Jag ska bita dig din jävel" , säger jag till kameran
 "Så fan att du ska, nu vet jag ju att du ska bita mig din jävla fjantjävel" svarar kameran lite kaxigt, "När du minst anar det... när du minst anar det... " svarar jag lite mystiskt tillbaka och gör en Austin Powers min för att göra den lite förvirrad
 Sen flyger jag på kameran, å jävlar va jag flyger.. å jävlar va rädd kameran blir, den hade precis sett Blair Witch project.. sen tyckte jag synd om kameran å skämdes lite.. sen gick jag å la mig för jag insåg att klockan va över fem på morgonen och jag visade tydliga exempel på sinnesförvirrning... 

Tack för mig....



Kommentarer
Postat av: Anna

ha ha ha Du e fläng Pullis!!hahaha :D

2007-08-21 @ 09:54:27
URL: http://barbie80.blogg.se
Postat av: Ulrica

jaaa, men bara lite! :P

2007-08-21 @ 11:27:49
URL: http://justulrica.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0