Jao len

Sitter på jobbet och har rast! Det är rätt lugnt än så länge, hoppas det håller i sig hela kvällen bara!! *håller tummarna* Haha, justja, kommer ni ihåg när det blev poppis att göra sånna där sjärnor runt allt, typ *pussar* och *kramar om*.. åså *håller tummarna* så klart! Det blev jätteinne, sen blev det jättetöntigt.. tror nog att det fortfarande är töntigt faktiskt. Därför tänker jag göra ett slag i att det ska bli inne igen!! *gör ett slag i att det ska bli inne igen*
Eller näää, det är faktiskt ganska så töntigt! Men man får använda det med måtta, det ska nog gå an tror jag.
Jag gör ett slag i att det ska gå an i att använda med måtta!!*
(märk väl att jag använde det med måtta genom att bara göra EN stjärna runt det)
Kanske blir en trend, vad vet jag.. ? Inte så mycket iofs.. men ibland så låtsas jag att vet rätt mycket fastän jag inte gör det, å ibland vet jag rätt mycket fast jag låtsas inte om det!!
Fast förut brukade jag ha en viss tendens att slänga in ord jag inte visste vad det betydde i meningar för jag tyckte att det lät bra och att det va just det ordet jag va ute efter.. som tex den gången jag skulle berätta för min kompis hur jag kände mig... jag kände mig impregnerad!! Jag tyckte det lät som ett bra ord.. men ack så jag bedrog mig.

Igår natt satt jag uppe å väntade på att förhäxad skulle börja, har varit rätt spännande de senaste avsnitten!! Åså skrev en polare på msn att jag borde gå å lägga mig, men så förklarade jag för han att jag måste vänta på att det börjar och se klart det för det va så spännande!! Då sa han att jag skulle kolla på porr istället!!
Då tyckte jag att jag rätt rolig för då sa jag: "Nääää, men det är ju inge spännande, man vet ju slutet innan filmen ens har börjat.. " haha, jag är så himla rolig så jag gör i byxan tror jag!! Näaee, salut för mig denna gången, ska nog kanske ut å göra ett ryck tror jag!! eller, nääaee, jag går å kollar när alla andra jobbar istället, jag har ju typ befogenhet till att göra det, så varför inte.. mwoahahaha

From Ullis the slavedriver to all of you out there - Ha det gött


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0