Kaj Jusell

Haha, jävlar vilken uppenbaralese jag fick igår, njae, inte uppenbarelse, en sten lossade från mina axlar.. inte riktigt så heller... fan, en jävla skön känsla fick jag iaf!! I fem års tid har jag gått å undrade vem denna jävla Kaj Jusell är. En dag dök bara namnet upp i skallen på mig, å jag gick å undrade vem fan det va.. det va inte en jävel som visste vem det kunde vara! Har tiom ringt till 118 118 för att höra om det kan finnas en med detta namn nånstans i Sverige som jag kanske kände, men det fanns inget... Å ni vet hur det är när man försöker komma på nåt men man lyckas inte, så har det varit för mig i fem år, tills igår, igår infriades nirvana i mitt liv!!

EBBA OCH DIDRIK!!!!!

I det jävla programet som man såg när man va liten, där, där har vi Kaj Jusell, det är därifrån han kommer!! Det har ju börjat gå repriser, å vilken jäääävla tur att jag såg programet just igår, visste inte ens att det börjat gått igen!!

Jaaa, nu kan jag typ gå å dö, jag har fått reda på meningen om livet.. typ..

Eller näääae.. inte riktigt så..

Fast nu känns det lite tomt, en sak jag burit med mig så pass länge har försvunnit. Va fan händer nu då?
Jaja nåt nytt lyckas säkert dyka upp!!

Länge som fan har jag sovit idag också, såååå skönt!! Åså är jag ledig fyra dagar i rad nu också, rätt skönt det också vill jag lova!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0