Nattamat

Klockan är sisådär halv fyra.. jag sover inte, otippat!! Jag är ledig fyra dagar i rad, då blir det automatiskt att jag är uppe hela nätterna! Iofs så gick jag å la mig typ tolv igår, det va rätt oväntat faktiskt! Å vad gör jag nu när jag inte har nån lust att sova?? Joo, jag ställer mig å steker blodpudding! Ska bli riktigt jävla gott!!

Haha, jag kom på en sak! Jag satt hemma å va full en natt för några veckor sen, å så skulle jag skicka min mail adress till nån!! (jag va klapprak ska tilläggas)
Å min mailadress är baby_booom_@osv osv... jag hade skrivit babÿ_booom_booom_, med ett sånt där tyskt ÿ också!! Haha, fy fan va jag garvade när jag läste det dagen efter!! Säg det med tysk accent så låter det jätteroligt!!

Jag skrattade iaf, å som jag sagt förr så är det det enda som räknas.. att jag tycker det är roligt..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0