Ride on biatches

Ja men jag va ju väldans bra på det här med att blogga, det märker ju jag det, naturbegåvning skulle man ju kunna säga. Världskass skulle man också kunna välja att säga! Jag skulle kunna ursäkta mig med att jag har haft fullt upp, men då skulle jag minsan ljuga!! Det enda jag gör är att jobba, sitta vid datorn och festa.
Ulrica.... DU HAR INGET LIV
Nähä, vad vill du att jag ska göra åt det då??
Inte fan vet jag, det är väl ditt jävla problem ditt über fuckface!!
Jahaja, tack för hjälpen då, det va.. vänligt..

Sjuk har jag gått å blivit också.. igen... Ringde till hälsocentralen, ska dit på läkarkoll på onsdag kl 10.30. Snälla, kan nån påminna mig om det, jag är personen som är sämst på att komma ihåg saker!!
Dom sa att jag förmodligen kan ha nån form av astma igen, det hade jag för typ fem år sen också, å det innebär att jag har känsliga slemhinnor som suger åt sig alla jävla virus å bakterier så jag blir sjuk gång på gång på gång på gång på gång på gång osv.

Jag är rätt kluven, min chef vill att jag ska gå hur långt som helst inom jobbet, jag vet inte om det riktigt är vad jag vill. Jag ska nog ta å bege mig till en syo nånstans å fråga va det finns för utbildningar som skulle kunna passa mig. Jag har ju inte den blekaste om vad jag vill bli när jag blir stor, och det börjar typ bli lite panik för jag är så jääävla stor snart!!

Jaja, jobbet kallar!! Igår va vi kvar två timmar extra, man får ju typ böldpesten av hur jävla sega en del folk kan vara, katatstrof..

Yeye, ha det bra så syns vi inte!! (jag har ju inget liv du vet)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0