Tänk jag drömde en natt..

Haha, inatt drömde jag att jag skulle gifta mig med Bam.. han från jackass ni vet! Å vi va jättekära, fast ingenting va planerat fastän vi skulle gifta oss dagen efter! Å jag skulle välja musiken, fast jag va så orolig eftersom han har lite speciell musiksmak. Tjaa, åså hände den en massa mer saker som jag inte kommer ihåg. Eller, jag kommer ihåg, men ni vet själva hur det är med drömmar, man kan inte återberätta allt i ord, fullständigt omöjligt nästan!

Igår hittade vi en liten bortsprungen vildkaning, En liten bäbis, den va så söt. Jag tog in den på jobbet eftersom den låg vettskrämd mot en vägg mitt på stan. Jag ville först behålla den, men så ringde Alice runt lite å fick reda på att den va så pass gammal så den kunde klara sig själv, så Tobbe å Alice släppte ut den i det fria, under tiden stog jag å jobbade å kunde inte annat än att tänka på den söta lilla saken.. jag hann ju inte ens ta farväl.. *snyft*

Nu saknar jag min misse, ska nog ta hit henne snart, börjar ju bli dåligt väder, då brukar hon inte vara så förtjust i att vara utomhus iaf, så då kan hon vara här å vara min lilla sällskapsdam! :)

Nepp, nu ska jag iväg å jobba, so long John Long Silver


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0