The Killers

Ja, jag är rätt förtjust i dom! Blev helt frälst av deras första skiva, så släppte dom en ny, å jag vägrade lyssna på den ett bra tag! Men nu har jag börjar lyssna på den trots allt, å bra tur är väl det, så jääävla bra!! Sitter iofs å spelar om samma två låtar om och om igen bara!! Jag brukar liksom göra så rätt ofta, hittar nån låt jag fastnar för, sen så spelar jag enbart den. Fast jag brukar inte tröttna på mina favoritlåtar, jag hittar bara andra favoritlåtar som jag byter ut de andra med!!

Jag har insett att min största hobby är att sova! Det är så skönt att vakna, och sen tänka igenom sina drömmar, och sen somna om igen. Känslan av att få somna om är nog den bästa, att man inte måste upp på en gång man vaknar!! Å min säng är så jääävla skön, en massa massa kuddar å tre täcken med olika tjocklekar. Nu när det är så varmt har jag så klart det tunnaste!! (nähäää) Fast en sak som är skönt är att ha fönstret öppet när det är lite kyligt ute, å sen lägga sig å det är kallt i rummet, å sen krypa ner å bara kura ihop sig i massa täcken!! Det är nog nästan lycka det vill jag lova!! Åså har jag ett litet mjukdjur som jag haft så länge jag kan minnas som brukar få ligga bredvid mig ibland fortfarande faktiskt!! Mimmi heter hon, en liten mus!!

Näää, dags å bara göra sig iordning för en ny dag på jobbet!! 20-0430 är det planerat.. kommer nog inte komma iväg förrens runt halv sex-sex skulle jag tro!! Bara nötknäppare jag jobbar med, sega satar hela bunten, ska nog slå alla lite grann tror jag!! Det är rätt roligt!! Ingen som förstår nåt förutom jag å två till på jobbet skulle jag tippa på! Kanske tre... men max tre!!

Definitivt högst tre...


Kommentarer
Postat av: FashionWay

Du är välkommen att bli medlem i www.FashionWay.se

2007-08-19 @ 10:00:58
URL: http://www.FashionWay.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0