Vilket fanskap jag är

Va ute å blev full igår.. och då menar jag riktigt full! Ett bevis är ett blåmärke på knät som jag inte vet hur det uppkom, ett annat bevis är jag ringde Alice mitt i natten när jag skulle ringa jag vet inte vem, å så undrar jag va fan hon svarar för, va ju inte henne jag ringde till i min egna lilla värld, ett annat är att jag har mottagit ett tomt sms... från mig själv... ett annat ypperligt bra bevis är denna msn konversation:


 

ulrica - ute å slirar säger (01:22):
hoho
Alexander säger (01:22):
ho ho
ulrica - ute å slirar säger (01:23):
vass app
Alexander säger (01:23):
inget
Alexander säger (01:23):
durå?
ulrica - ute å slirar säger (01:23):
kom åfd is hem
Alexander säger (01:24):
vad har du gjort?
ulrica - ute å slirar säger (01:26):
ister baned ocu isterband med makaroneerå
Alexander säger (01:29):
jag ringer dig
Alexander säger (01:39):
Varför funkar inte din mobil
ulrica - ute å slirar säger (02:01)
jag har förskt rringa dig
Alexander säger (02:01):
Jag har försökt ringa dig
ulrica - ute å slirar säger (02:02):
jag har försökt ringa dig ju
ulrica - sover säger (02:13):
neem, ska sova, svara när jag ringer
Alexander säger (02:15):
Hur jobbar du i veckan?
ulrica - sover säger (02:19):
mellan imoegon, natt på lördag, st'ngning pä sämdag

Jaaaa du, man upphör ju aldrig att skratta åt sig själv iaf!!

Lite jobbigt va det allt att gå upp i morse, men jag klarade det, å det va lite jobbigt påjobbet idag, men jag klarade det!! Bara en liten olycka hände!! Här har vi bildbeviset på det!!!

En fet jävla brännblåsa, å när jag säger fet menar jag verkligen fet!! Ser ut som nån larv eller nåt krypit in under huden, skitvidrigt!!!

Nepp, nu lär jag hoppa in i duschen.. har lite brådis faktiskt!!

hejhej


Kommentarer
Postat av: Anna

utmadad Pullis...read my sida!!pussis

2007-08-28 @ 09:35:34
URL: http://barbie80.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0