Ey fuckers

Men nu blir ni allt bra glada va.. Ulrica har äntligen hittat hit! Jag börjar med att stava fel typ sju gånger. Drygt när det inte är typ autokorrigering eller va fan det heter, det där dom har på words you knooow. Yeye, what ever, allt tar längre tid att skriva iaf, måste tänka på stor bokstav och allt sånt. Skulle inte bli förvånad om folk fuskskriver i word först å kopierar sedan in här.
Who cares för den delen, när jag blir stuck här så kommer jag med störst sannolikhet att göra det jag. Varför springa när man kan gå liksom??!
Undrar om jag kommer bli stuck här. Jag menar, har man inget att göra när man sitter framför datorn kan man lika gärna sega å skriva sega saker som alla andra blir sega av att läsa. Eller, nu kanske jag gick händelsen i förväg: alla andra.. som om jag kommer ha några "alla andra" som läser.. kommer kanske vara två som läser, om jag har tur.
Återigen - who cares?
Vill man liksom att nån ska läsa ens dagbok? Tror inte det iaf, men man kan ju ha fel. Vissa fläker ju ut allt som sitt privatliv till folk å fä. Jag tillhör kategorin fä.

Nä, man ska väl inte ta iför mycket, första inlägget å allt. Man måste hålla låg profil så här i början.

Kan för övrigt tillägga att kl är 0337(vet inte än om tidpunkter när man skrev saker å sånt syns) och jag har dyngtråkigt, men det är okej.
Varför jag skulle tillägga det vet jag inte, men det är okej.

Upp imorgon ska jag på studentfirande iaf. Måste köpa present också.. ska man vara så påhittig att man köper en flarra bubbel å hänger kring halsen? Jag menar, det är ganska så fyndigt faktiskt. Jag har fantasi, jag lovar. Funderade på att man ska köpa en shaker med nått gott i, men sen kom jag på, hur fan ska man hänga en sån runt halsen? Den kommer ju inte hänga kvar där länge iaf. Menmen, det problemet får jag ta itu med imorgon, presentköparproblemet alltså.

Köpte faktiskt två klänningar på stan idag, jättesöta. Jag å alice kommer vara skitsöta i sommar. ( jaaaa, faktiskt, det är sant, men, sluta kolla så där på mig, jag ljuger inte, jaaa, hur mycket ska vi slå vad om då? mmm, fine, du kommer fetloosa)
mmm, å dagen började med att jag vakna hos alice, hon va ganska jobbig för hon ville att jag skulle gå upp på en gång, å då va klockan endast 10.. vet hut kvinna, sånna där tider är det faktiskt olagligt att gå upp på i vissa länder.
MMM, å vi skulle upp så tidigt för vi skulle sola i boulognern. Jag va där i kanske, tja, säg en halvtimme, å då räknar jag med kvarten som jag käkade sallad på. Å sen så va det så äckligt jävla varmt i solen så jag blev sur å ville inte vara där längre. Så jag gick. Lämnade nördarna behind å drog på egna strövartåg. Men sen blev jag uttråkad å ringde alice å undra var han hon höll hus, Sen så joina hon mig å vi gick å prova massa saker.

Jusjta, jag skulle hålla mig kortfattad första inlägget. Men så blidde det inte, jag kan faktiskt fortsätta skriva massa saker, för jag har tråkigt, är pigg, å vill absolut inte sova. Jag tycker inte om att sova. Gillar bättre att vara vaken på nätterna, även om jag inte har nåt att göra. Fast man får lite ångest när det är sommar å det blir ljust ute så fort.

JAJA, bajs.. heeeejrå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0