Mc gäng ala Tyskland

Då har man varit i falun å hälsat på mor å far å syster, det är alltid mysigt. Så gott med hemlagad mat, MAMMAS hemlagade mat ska tilläggas!!
Å mysa med alla djuren, dom är bra roliga dom! När jag kom hem så va hunden ute, en 15 år gammal tax, så är hon ute när jag kommer, så står hon uppe i slänten å så ser hon mig. Hon kommer inrusande, å det är blött ute så jag tänkte jag skulle torka av tassarna med en handduk, men det tyckte inte hon, så hon får världens ryck å bara springer runt i hela huset å jag farandes efter, å jääävlar vilket fart hon hade ska ni lova, å jag bara springer runt efter å asgarvar, till slut blir jag helt matt å lägger mig på golvet å skrattar, då kommer hon fram till mig. Ja nu kan jag torka tassarna på henne... ICKE, så får hon världens jävla cp ryck igen å far iväg.. runtruntrunt vårt bord.. haha, ja, sen va det ju ingen vits att torka tassarna längre när jag väl fick tag på henne efter mycket om å asgarv..

Å så har jag köpt fina kläder till kursen också, en knälång svart kjol, så jääävla snygg, å en vit skjorta, å en beige kavaj... jag kommer typ bli snyggast på hela kursen vill jag lova!! Åså har mamma sytt upp ett par byssor jag köpt också. Bara skor som fattas nu sen har jag allt jag behöver.. tror jag i vart fall.. visar väl sig om inte annat!

Idag på jobbet, jadu.. ett jävla fyllo som rammlar rätt ner för trappan å landar på huvet.. tror ni man fick lite panik då eller.. HANNAAAA, KOM HIT FORT.. springa ut å ta hand om fyllot.. han kände ju så klart ingenting, men vi som hörde smällen från när han landa på huvet förstod nog att det inte va så bra som han tyckte.. ringde 112, å så kom dom dit efter ett tag. Va tvungen att låta han ligga kvar på golvet även fast han va pissnödig.. han kunde skadat nacken eller dylikt!
Ja, å så va det folk heeela kvällen, å till råga på allt, fem i elva, vi stänger elva, så kommer ett jävla Mc gäng in.. jag började skratta för mig själv.. å inte nog med det, dom va tyskar också! typ tre menyer var skulle dom ha. Ja, det va lite roligt faktiskt. Ja, det va väl mina senaste dagar antar jag!! skoj va

bläää


Kommentarer
Postat av: Cia

Skriv lite, händer ju inget alls:P

2007-07-16 @ 00:25:00
URL: http://maurice.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0