umbrella

Jag har två ledmotiv för mitt liv för tillfället, eller främst ett, och så en sån där låt man spelar lite mitt i filmen, men inte i slutet, det är låten i slutet som är ledmotiovet väl!? Aja, den främsta låten är iaf
MIKA - Relax(take it easy)
som jag ÄLSKAR den låten, spelar den om å om å om igen, blir så glad av den. Älskar låtar som gör en glad.
Den andra är då Rihanna feat Jay-Z - Umbrella.. den älskar jag inte fullt lika mycket, men den lyckas på nåt märkligt sätt alltid sätta sig på min hjärna. Å den är ju inte helt fy skam så den kan också få vara med i filmen om mitt liv. Starring Ulrica as her self, and Anthony Hopkins as Her boss.. hihi, som i att han skulle vara Hannibal alltså..
Fast hur dom låtarna skulle passas in i den filmen, ja, riktigt så långt har jag inte kommit än. Aja, hur långt har DU kommit med filmen om DItt liv??? nää, tänkte väl det, I'm way ahead of you.

Jag har funderat på om man skulle ta å skriva en självbiografi, undrar hur många som skulle läsa den. Tror jag strikt skulle säga till mor och far att dom inte skulle få läsa den.. tja, sen va det inga kvar som skulle läst den..
Tror jag lägger ner den idén rätt rejält.
Men filmen, den lär ju många kolla på, om den blir bra så kollar dom den på bio, suger den rövpung å alla skrattar åt den, ja då är det bara att söka på youtube... all publicitet är bra publicitet som dom säger i dom där branscherna... ( fan, jag kan inte stava till bransch.. branch, bransh.. nää, håller mig till det fösta alternativet)

Ja, det går inte så jävla bra att skriva för tillfället kan jag taå berätta, sitter med ett stort blått plåster på långfingret på vänsterhanden, och jag är så jävla duktig som använder rätt.. hmm, nnu va det så länge sen jag läste datakunskap i skolan så jag inte kommer ihåg vad det heter, men när man håller händerna rätt och använder alla fingrar, å skriver snabbare å bättre.. så håller jag, å då går det inte bra när ena fingret har ett jävla fucking plåster. Iofs har jag bara mig själv att skylla, skulle öppna en påse på jobbet igår, stog å va skitstressad, å så stack jag kniven RÄTT i fingret, så jävla klantigt så du anar inte, sen stog jag å blödde ett tag, sen stog jag å tryckte fram blod ett tag(kul att tycka synd om sig själv å se att man blöder jääättemycket)
Usch, nu tog jag av plåstret, bläää, skinnet är helt vitt, syrebrist x 10.. det har slutat blöda iaf..

Idag ska jag ner på stan en sväng, sen träna tror jag.
Har massa saker att köpa.. funderar på att köpa en golvfläkt också som jag kan ha i sovrummet.. så man kan sova länge på dagarna!! det vore lyx som hette duga det!!
Men nu hela veckan så ska jag jobba öppning, så segt, jag är ingen morgonmänniska. Jag vill sova lääänge. Jag brukar ha för vana att antingen sova aldeles för länge eller aldeles för lite.. jag är ingen mittemellanmänniska... antingen eller som gäller!! Men det är jag rätt stolt över.. kan jag ju låtsas iaf!

Nepp, time to do something.. hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0