what to say?

En hyffsat lugn dag måste jag säga.. gick upp, tvättade, käka mat, sova middag.. Sen iväg till jobb till åtta.
Nattöppet, helt totalt meningslöst, sålde så kasst så det finns inte!! Men jag är nöjd, va så jävla skönt med en lugn krogstängning. Kom iväg i tid för första gången också, så niiice. Hahaha, så va det nåt miffo som va in å gjorde hellikoptern för några tjejer som satt å käka. En 40 årig gammal fet gubbe... så gick jag dit och sa: "Antingen knäpper du igen byxorna och går härifrån eller så ringer jag polisen", varpå han svarar: "Varför då?" "Jaaa, för att det är olagligt... !!" "Även för en sån här liten en?? " "Ja, även då, och folk försöker faktiskt äta här!" Då säger hans polare, "jaaa, jag håller med... " Haha, såna jävla riksmongon det finns här i stan.. han knäppte igen byxorna tillslut iaf.. Men att man ens ska behöva säga till en människa att"antingen knäpper du igen byxorna eller så ringer jag polisen" .. jadu, mycket ska man då få säga i sina dar!!

Mmmm, har mens för första gången på ett par månader också, hatar det, skjuter jämt upp det med p-piller, så jävla ont, vill inte vara tjej ibland.. så jag gick å hade en liten fundering för mig själv att jag skulle slita loss mina äggstockar å virka ihop dom till en penis.. och då kan man verkligen säga att man har en stock och mena det..
haha, jag skrattade för mig själv innombords iaf. Är väl det som gills i slutändan, att jag tycker det är roligt. Det är trots allt jag som bestämmer vad som är kul och inte.

Måste på stan å köpa massa prydliga kläder, ska på kurs den 25:e i sthlm, å då måste man vara propert klädd annars får man inte vara med. Ska bli riktigt skoj, som maskerad ungefär!
Meeeen, att köpa en ny garderob för fem dagar känns däremot lite sisådär, inte direkt så jag är personen som går runt i propra kläder.. men nån gång ska väl vara den första för allt!

Lirade gitarr hero igår med pizzibajskorv å fanny,, så jäääävla roligt. Älskar att spela det där spelet, å jag är så jävla bra på det också, klarade tiom en HARD igår.. då använder man ALLA knapparna.. så jävla stolt så du anar inte. Fast innan så satt jag å spelade en låt som är så jävla bra, minns inte vad den heter, åså satt jag å klantade mig å skrek rätt ut:"Men kan jag sluta förstöra en så bra låt eller!!!!!" För er som inte vet så låter det cp om man trycker fel.. å det gjorde det för mig.. det va inge kul alls.. kul va det däremot när jag klarade en HARD.. det du, en HARD.. inte en easy, inte en medium utan en HARD.. got it?? nää, trodde väl inte det, jag klarade en HARD
H
A
R
D

Med det väljer jag att säga salut..


Kommentarer
Postat av: Rasmus

Din blogg är alltid lika trevlig att läsa. Speciellt när den innehåller gubbar som gör helikoptern :)

2007-06-18 @ 00:24:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0