yo fuckers

Jag är väldans seg idag, har varit seg hela jävla dagen tror jag.. har sovit middag typ fyra gånger idag, och så har jag dött ett par gånger också. Så jävla varmt i lägenheten, hatar att solen ligger på här HELA tiden.. Å då menar jag hela tiden också, även på natten.. mmm, så detså
Gårdagen, fy fan va roligt jag hade hela dan. Va på Linas studentfirande, en massa roligt folk. Å på krogen va jag själv med massa pojkar, kan ju inte bli så mycket bättre. Tror inte jag träffade på en enda tjej jag kände igår.
Å ikväll ska jag ut med Fanny å Alice, sitter å väntar på dom nu. Undrar om jag ska bli lika full idag som igår. Ja jävlar me saker jag drack igår, fattar inte att jag inte blev klapprak, borde ajg ha blivit om jag ska vara ärlig. Gick ju aldrig utan någpt i handen. Det är fan så det borde vara varje dag.

Imorgon ska jag jobba, segt, menmen, då slipper jag jobba på måndag iaf. Chefen ville först att jag skulle öppna, börja åtta, nej tack gosse sa jag, tänker jag inte. Då sa han att han tycker att jag ska ställa upp, icke sa jag. Men då undra han om jag kunde stänga istället, jo men visst, det kan jag ju göra, om jag får ledigt på måndagen, å det fick jag. Yes, slippa vecko inventeringen, guld värt.

jag är seg, jag kommer nog dö ikväll om jag ska vara ärlig. eller så kommer nån annan dö. nån kommer iaf dö pga min trötthet, menmen, det är sånt man får tåla ibland.

aja, ät bajs mothafuckas




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0