Jag är lika bra på att blogga som jag va på att skriva dagbok när jag va liten

Man skrev jättemycket dom första dagarna/veckorna.. Men sen så bidde det inge mer, förutom nån gång då och då, och jag minns att jag började alltid dessa "inlägg" med att skriva:"Förlåt dagboken för att jag inte skrivit på länge..." Och sen så började jag rabbla upp allt som hänt den senaste tiden, nåt i stil med att jag blivit kär i nån ny kille i klassen, att nån kompis varit elak, eller att nån va helt störd i huvudet! Kunde ibland stå nåt om att jag tyckte så synd om mig själv som inte va bland dom coola i klassen! Det va typ allt som va viktigt när man va liten, dom coola, eller dom som va poppis som det hette då!! Men som tur är så är jag så jävla cool nu.. synd bara att jag inte går i mellanstadiet längre, då hade jag ruled the school så att säga!!

Kanske kan fråga om jag kan få ta igen geografin på mellanstadiet, suger på det nowadays. Minns att man fick plutta i på en stor jävla karta vad det va för länder, huvudstäder, berg, sjöar och hav. Jag va skitduktig på det då, hade alla rätt på nåt prov minns jag, kanske hade två fel på sin höjd. Skulle jag få en sån karta nu som jag skulle plutta i saker på, skulle jag kanske få två rätt istället! Sverige och Danmark... På den nivån ligger mina geografikunskaper.. på ett ungefär..

Jag är iaf överraskad över att folk fortsätter läsa min blogg, även fast jag inte uppdaterar den, när man kollar statistik är det iaf 1-5 pers som läser den nästan varje dag..  jaja, nu har det blivit en liten uppdatering sen sist iaf..
Jag har inte blivit kär i nån ny i klassen, är samma vanliga, ingen kompis som är elak, men det är en massa som är helt störda i skallen.. jag är en av dom..

Thats all folks...

justja, min låt för tillfället:
They might be giants - Istanbul (Not Constantinopel)




Kommentarer
Postat av: Lina

Yeay! Glad jag blir ;) När jag va liten kunde jag alla huvudstäder i Europa.. meeen det kan jag ju knappast skryta med längre tyvärr. Hur känns det att snart få byta jobb då? :P

2007-11-21 @ 13:32:30
URL: http://lajna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0