Jag har förstått principen med att träna

Sitter och äter godis och känner mindre dåligt samvete över det eftersom jag har tränat idag!! Det är bra! Alice sa som så att man tränar för att man ska få kunna äta godis, det är det som är vitsen med att träna!! Och jag kunde inte annat än att hålla med, och stoppa in en ny godis i munnen och nicka inombords! Ni förstår, jag har ju redan tränat idag, och då behöver man inte röra på sig mer än nödvändigt, så nicka inombords får duga för nu!

Mindre än två veckor kvar, sen så är det jag som kommer lära mig fraser som:
-Nya resande från Gävle?
-Nu är vi framme i Gävle, och Gävle är tågets slutstation, vi från tåg i bergslagen hoppas ni haft en trevlig resa och önskar er välkommna åter!
-Avstigning på tågets vänstra sida. (jag tror så här på förhand att jag kommer lura av folk på fel sida av tåget, har inte full kontroll på höger och vänster, börjar seriöst tro att jag borde gå om mellanstadiet.. eller varför inte lågstadiet också när vi ändå är igång?!)


Nepp, godiset är inte slut än och simpsons är långt ifrån klart!! Det är ett fint sätt att spendera en onsdagskväll på må jag säga!!
hejhej




Kommentarer
Postat av: Lina

Haha, ja panik har han med största sannolikhet. Men det är så det är att jobba på donken.. :P Jo det går helt okej i skolan, har bara haft världens svackvecka just nu så nu är det dags att ta sig i kragen annars lär det gå käpprätt åt helvete. Får tillbaka en tena på fredag så får väl se om jag är gråtfärdig eller glad när jag kommer in och ska köra mellan.. haha, och sen öppna på lördag :S Blä!! krams

2007-11-21 @ 22:05:15
URL: http://lajna.blogg.se
Postat av: Cia

Trodde det var åt tågkompaniet du skulle jobba..;P

2007-11-24 @ 00:19:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0