PARTÄJ

Mmmm, förut frågade jag syrran om vad hon tyckte om min blogg... hon sa att jag skrev som en fjortis ibland men annars va den bra!! Då blev jag lite stött, jag är ingen fjortis, hur i hela helsikes kan jag skriva som en fjortis.. Det kan ju bara betyda att det bor en liten fjortis innuti mig.. aja, på östfronten intet nytt!!

Sitter hos Anna å dricker lite vajn.. vajt vajn.. är fint det, har druckit sprit det senaste gångerna, å det har inte slutat altför jävla bra minst sagt!!!!!
Och detta är typ den enda gången denna månad jag kan få bli full... förutom när syrran har fest då såklart, men då hade jag iofs sökt ledigt så det gills inte!!
Men ut å bli full ska jag!! Det är bra det!!

Nej, nu ska jag gå å tvätta ur färgen ur håret.. jag ska inte bara bli full, jag ska bli snygg också..

tjobläng din fucking jävla möjäng

Kommentarer
Postat av: Lina

Hörrudu! Nu börjar det bli dåligt med uppdatering igen ;) Helena skvallrade om din blogg! Vi ses på jobbet, när jag nu jobbar nästa gång! krams

2007-11-09 @ 00:14:11
URL: http://lajna.blogg.se
Postat av: Ulrica

Nu haru fått en liten uppdatering.. bara för din skull! ;P

2007-11-20 @ 15:49:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0