-jag har blivit kuttad

-Ahaaaru, visst serru, va in på akuten å sydde å allt.. mmm, jao len, sex stygn
-Assååå, shit, värsta stora såret då alltså?
-Mmmm, 3+3 cm faktiskt..
-Men är det är väl inte så stort?
-Eeeeh, jooo, när man har kuttat sig så är det jävligt stort, för det forsade en massa jävla blod, hade det gjort det om det inte va stort eller din fjant?
-Tjaa, jaa, det beror väl på var det är iofs.. Var skar du dig då?
-Ehmmm, *harkel å host* i lillfingret...
-I lillfingret.. men vem skar dig i lillfingret då??
-.....jag själv...
-Du själv?
-Mmmm, visst, jag själv, real gangsta in the hood!!
-Men va fan skär du dig själv i lillfingret för?? Tycker du det är så jävla coolt att sy så du skär dig själv eller?
-Njae.. det va väl som så att jag diskade.. å så gick ett glas sönder.. å skar upp värsta stora skinnflamsan..
-HAAAAHAHAHAHAHA, din jävla klant, är du seriöst?? Du diskade?
-Eeeeh, jaa... jag är ju det..
-Hur tog du dig till akuten då? Ringde du 112?
-Naeee.. efter att jag stått å skrikit å grinat omvartannat ett tag å gormat: VA FAN SKA JAG GÖRA? VA FAN SKA JAG GÖRA? så tog jag en disktrasa, jaa, det va det enda som fanns tillgängligt, å så försökte jag lägga tryckförband- på min högra hand, med min vänstra hand, det va typ inte det lättaste vill jag lova!! Åså stog jag å höll handen högt, med mitt tryckförband, å jag höll i högerhanden med vänsterhanden.
-Jaja, men hur tog du dig till akuten undra jag ju?!
-Jaaja, det kommer, å det jag tänkte va, shit, mitt finger har lossnat, det kommer lossna, hur fan ska jag ta mig till sjukhuset.. detta är inget 112-läge, det är inte livshotande, så jag stog där i rena rama paniken å skräcken å visste inte vad jag skulle göra, vad gör jag då?? Jooo, jag ringer mamma min, som bor i Falun, 10 mil bort, hon kan alltid hjälpa till! Tog ett tag för mig att få fram telefonen å slå rätt nummer, jääävla darrhänt va jag vill jjag lova! Först bad hon mig lugna ner mig för hon hörde inte ett ord av vad jag sa!! Sen så sa hon att jag skulle ringa en taxi så jag kunde ta mig till akuten: MEN HUR I HELVETE SKA JAG KUNNA RINGA EN TAXI NÄR JAG KNAPPT KUNDE RINGA DIG? får jag fram lite smått hysteriskt!! Sen efter mycket om och men så ringde mor min efter en taxi åt mig!!
-Du inser att detta får dig att framstå som värsta tönten va??
-Mmmm, du behöver inte berätta det för gänget va? Dom skulle kutta mig allihopa ju..
-Men det är väl lite av din grej nu.. eller?
-Käften..



Kommentarer
Postat av: Alice

HAHAHAHAHAHA mongo! ;)

2007-09-15 @ 00:12:03
URL: http://stryknine.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0