all work and no play makes ulrica something something

Jobbat nu.. det är ganska mycket bajs på jobbet för tillfället!! Inga som vill jobba, alla som sjukskriver sig!! Massa massa bajs vill jag lova. Inge kul alls. Men det ska nog bli bättre snart hoppas jag!! Chefen uppskattar mig iaf, det känns bra, han vill skicka iväg mig på massa kurser å grejer, det är iofs skoj! Men jag vet inte hur länge jag vill vara kvar bara!! Visar väl sig hur länge jag blir kvar!! Ska kanske åka till Sälen å jobba där ett par veckor i vinter om det går för sig! Chefen vill att jag ska dit, å jag vill att jag ska dit! Hoppas det går att lösa!!

Ja du, va ut i fredags, hade så ont i fotleden av mina stövlar, så jag va tvungen att supa bort smärtan så jag kunde gå "som folk"! För det kan man om man är full faktiskt!! Det har jag sett på tv att det går!
Så full blev jag, å full blev Ida också!! Vi hade skoj som fan iaf!!
En shot-bricka och en kanna cider på Jackpot, å ett par drinkar å shots på Slick hann vi få i oss också!! Det är fint det!!

Ida berättar att man får vita tänder av citron......


Så mådde man som man förtjänade igår också! Jobbade 1130-2030, kom hem runt tio kanske.. halv elva gick jag å la mig i sängen å sov till typ elva idag, va så jääävla skönt!!!

hajrå




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0