jag å pizzibajskorv

Här sitter jag å super mig full med pizzi, som så många gånger förr så har v i massa kul.. bara jag å pizzi!! vi kan det där med att underhålla varandra!! hon dricker vin, jag dricker explorer, den va iofs menat för annat.. menmen, nu super jag bort dom tankarna med tankarna them selfe!
Vissa saker förblir det samma, vissa ändrar sig aldrig.. men vissa, tex jag, fortsätter trots att svaren redan getts!!
Det är skönt att inte alltid behöva få svar.. som det är att vara med cizzi, vi behöver inge svar, vi nöjer oss med frågor och ibland spekultationer.. jag är full... då sprudlar det av meningsfulla ord som betyder nada egentligen för att i min hjärna betyder det inget!! it just sounds good!!
This sounds just fine i min hjärna för tillfället!! I din hjärna också hoppas jag!!
:)
hoppas du inte är jag, it would be a pain in the ass... byebye



Kommentarer
Postat av: Raggelito

Din blogg är alltid underhållande att läsa ulrica. blir sugen att starta en själv.

2007-09-12 @ 01:06:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0