Myggan?

Det va tamigfan det sämsta jag sett sen Pans Labyrint! Å den hatade jag verkligen, av hela mitt väsen! Jag hatade den så fullständigt att jag inte kan komma på nåt hemskt att säga om den, den gör mig mållös. Å sen så kommer det här jävla programmet.. va fan va det om? Va ville dom ha sagt med det? Det va ju bara att sitta å rynka på pannan genom hela programet, å då såg jag inte ens hela, men känner att jag såg WAAAAY för mycket!!

Kommer säkert kolla på det igen.. ofrivilligt!!

Jag kom å tänka på en sak, ni vet sånna där Kom Ihåg tavlor man har som man skriver upp saker på man ska komma ihåg. Mmm, om man nu ska komma ihåg att köpa en, då betyder det ju att man har dåligt minne eftersom man behöver skriva upp saker.. jaa, hur i helvete ska man komma ihåg att köpa en sån då??

Kom också att tänka på en Simpsons citat, it goes something like this:
Människan är inte perfekt, därför finns det suddgummin på pennorna...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0