posttraumatiskt stressyndrom

.... eller hur fan det stavas
Jaaaa, nu är det som så att jag törs typ inte diska längre, jag står där vid diskbänken å jag ser framför mig hur jag har det trasiga glaset i handen i ena sekunden och i nästa sekund så sprutar bara en massa blod.. sekunden efter det står jag bara å skriker å skriker å skriker! Iofs så ska jag inte diska än på ett tag, såret får inte bli blött.. lite svårt att diska med bara en hand!
Jag har gått runt å tänkt på att det vore vara väldigt svårt att bara ha en hand.. hur fan diskar man då liksom? Å vilket jävla knep å knåp att få på sig kläderna på morgonen, shit, få på sig en bh med bara en hand, det lär ju vara ett evighetsgöra, av är ju inga problem, men på, det är kruxet det!!
Åså har jag undrat över hur det är med att köra bil, kan man köra bil med bara en hand, och om man nu kan det, FÅR man det?? Och får man då parkera på handikapp platser? I personally guess no on that last one!
Men sånna här saker får en att fundera på saker rörandes livet.. som tex att man ska vara tacksamm som har två fungerande händer + tillbehör (fingrar då alltså för er som inte förstod det) (och möjligtvis armar också förståss)

Sjukskrivning på två veckor fick jag, men det stod att jag kunde jobba deltid om jag fick anpassade arbetsuppgiter!
Sitta på kontoret, det är mina anpassade arbetsuppgifter det minsan. Inga direkta direktiv om vad jag ska göra har jag fått, men lite sysselsatt har jag allt varit!

NU HAR JAG KOMMIT PÅ VARFÖR GLASET GICK SÖNDER!!!
jag diskade en gaffel så jag kunde käka makaroner som jag kokar för tillfället, ja, jag vet att klockan är halv fyra men det vet inte magen min, och då märkte jag att mina nyinköpta disksvampar är storleken större än de jag vanligtvis brukar ha!!! DET VA FÖR STOR SVAMP...
SIZE DOES MATHER

där ser man minsan.. fan, jag har ju ett tiopack av dom där jävla svamparna.. undrar hur många glas jag kommer paja innan de är slut...

det återstår för mig, dig och akuten att se!!!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0