Rubrik

Va å tränade igår, va riktigt jävla skönt!! Å ni vet hur det är när man har tränat: JAAA, nu ska jag bara käka nyttig mat! Så jag gick till willys, kl va typ halv nio, dem stänger nio!! Kom dit å gick runt i lugn å ro å plockade på mig lite roliga saker, groddar, fiskbullar, tonfisk, keso, tja, sånt som är nyttigt! Lyckades faktiskt undgå att stoppa ner nåt enda godis! Så kommer man till kassan, 238kr eller vad det blev, ja visst säger jag.. meeeen, så hittar jag inte på mitt förbannade jävla kort! Damn va sur jag blev, å kl va tio i nio å det fanns inte en chans att jag skulle hinna hem å tillbaka!! Men jag hade lite kontanter, så jag tog bort lite saker! Men det va riktigt riktigt irreterande!! Hade lagt det i en annan ficka från när jag va på max dagen innan! :P
Haha, å sen senare samma kväll va jag till macken å köpte godis likförbannat!! Helt sanslöst vilken viljestyrka man har!

Menmen, sånt som händer!!

Här är annat som också händer..


Och med händer så menar jag verkligen HÄNDER!!
Jaa, jag vet, jag är HANDikappad.. Och HANDlingsförlamad, å jag vet inte hur man ska HANDskas med mig. Det gick inge bra när jag va å HANDlade. På mitt jobb är jag HANDledare.





Kommentarer
Postat av: Cia

Fy fan vad äckligt.. Skulle ha svimmat..

2007-09-19 @ 18:30:41
URL: http://maurice.blogg.se
Postat av: Alice

IIiiiiuuuuuuuuuuu! Äcklisch.

2007-09-24 @ 12:39:07
URL: http://stryknine.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0