det va som katten

Hon har sprungit å jamat ett tag nu, kattskrället.. å nu känner jag lukten komma smygandes om varför.. Hon går alltid å skriker en massa innan hon ska göra sina illaluktande ärenden, och för att vara en så söt liten katt så kan hon verkligen konsten med att bajsa riktigt riktigt illa...


Det där är skitkatten min jag pratade om
Fast hon är iaf världens sötaste å goaste misse som finns

Jävla skitsaker.. jag ville ha bilden centrerat,å nu kan jag inte ändra så att resten av texten inte är det.. eeeh, who cares?!

Jag har sovit lääänge idag, så himla skönt.. men så väcks man av att det ringer på dörren, jag drar täcket över huvudet och hoppas på att det störande momentet ska försvinna, men icke. Då hör jag hur dom låser upp dörren och kommer in å ropar HALLÅ??
Hallå ropar jag tillbaka från sovrummet, å då visar det sig att dom ska kolla hur lägenheten är byggd för dom ska dona om inne i badrummet. Sen kunde jag inte somna om! Menmen, då hade jag ändå sovit mer än tillräckligt! :)

Nee, om man ska bege sig till Willys för att köpa nåt att äta.. ifall man hinner, dom stänger om 20 minuter!
Ska väl försöka mig på det iaf.. kurrar i magen nu



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0