Hyllan Billy

Jag va på Ikea igår, dom håller på att bygga om dom jäklarna så man känner sig inte längre som hemma där, riktigt irreterande, man kände inte samma köplust som man annars gör. Fast jag lyckades plocka på mig lite saker iaf, jag är ju inte sjuk menar jag!!
Å när vi ska därifrån så kom jag på det exellenta skämtet!!

-Vet ni vad dom på Ikea i staterna kallar hyllan Billy??
-Hill Billy!!

HAHAHA, gissa om jag garvade åt mig själv när jag kom på det.. varken mor eller syster skrattade, men så är dom rätt vana vid att jag drar roliga skämt hela tiden så dom hade ingen energi kvar till att skratta!

Hmm, ut å bli full ikväll är nåt jag känner för att jag vill, men jag har ju inga kompisar så jag får nog sitta här hemma i min ensamhet å bli full istället, funkar nog lika bra kan jag tro!

det kör vi på

Kommentarer
Postat av: Alice

tönt

2008-03-08 @ 22:07:01
URL: http://stryknine.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0