ingen jävla höjdare

Upp klockan sju, på min lediga dag, för att tvätta!!
Lite jobbigt att man måste tvingas till det för att man har HELT slut på rena strumpor.. lite jobbigt faktiskt..
köpte nya strumpor förra veckan för jag inte orkade tvätta, men nu är det fan slut!
Åså känner jag mig så jävla sexig så du anar inte, springer runt med mjukisbyxor som är sju storlekar för stora, och snöret runt midjan är trasigt så det existerar inte längre, så byxorna är på neråtvägen hela tiden, å håret, vilken katastrof.. håret..
morgonfrilla uppsatt i toffs, luggen står åt ALLA håll och kanter.. skulle nån se mig nu skulle dom undra om det öppnat nåt jävla psykhem här i krokarna, eller att nån har anlitan ett dampbarn som hemhjälp..

men det är varken eller, det är morgontrötta Ulrica som har slut på strumpor bara..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0