I'm alive

Det är roligare att blogga när man bloggar konstant. Håller lågan uppe liksom (eller hur man nu säger). Men har man inte bloggat på ett tag, då blir man ringrostig, tråkig även!
Jag brukar iofs jämt vara rolig, men även solen har sina fläckar!

Jag har tänkt på en sak, en ensam pappa med sin unge (pappan ska vara ung och snygg). Får man kontakt med ungen, typ på en buss eller så, ni vet hur ungar kan busa med den som sitter mittemot, typ tittut leken, då tänker man att man har halva inne hos snygga farsan, för hans unge gillar en ju! När jag tänkte att jag tänkt så ett antal gånger så slog det mig att, så är nog inte fallet, att man har halva inne alltså! Fast som jag brukar säga, hoppet är det sista som lämnar människan..
Men det kan jag leva med..

Varför är det jämt kassa program på helgerna för? Det är osmart tycker jag.. då har ju alla tid att titta, då borde dom smälla på med topp programmen.. det är vad jag tycker det!!

yeye



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0