The King



Vad då gå in helhjärtat när man kör singstar?? Här ser ni mig i en galant Elvispose! Stiligt värre, nyår!

Förresten vill jag bara lätta mitt hjärta å berätta vad jag hatar nåt så fruktansvärt.. Frodo..
Finns det nån större fjant eller? Sån jävla mes, klara INGET själv, ramlar, hamnar i trubbel och bara klantar till allt.. han SUGER!! Det är Sam som är hjärnan av dom två! Men vem är det som blir klassad som hjälte?? Jooo, stortönten Frodo! Jag verkligen hatar honom.. jaja, what ever! Sam är min hjälte!

god fortsättning by the way och allt sånt tjaffs!!
Inga nyårslöften gjorda = inga nyårslöften att bryta


Kommentarer
Postat av: Anna

men pullis...nu ere dax o uppdatera!!! nästa lördag:)dejt?PUSS

2009-02-11 @ 11:05:59
URL: http://barbie80.blogg.se/
Postat av: Anna

hahaha hjärtepull :) söt du,men tack tack eller va säger man? hörrö.en dejt???ska parta nästa lördag då SKA Du med;) men innan.en stor kopp kaffe o massa updates!! jaaa ja ja ja :)PUSS

2009-02-13 @ 07:38:54
URL: http://barbie80.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0