Fyllehicka

Jag sitter hemma å är full.. har tvingat hit mr med stort M!!
Han är duktig, han kommer när jag säger till!! hihi,. jag gillar han!! fast inte därför... bara.. :P
Jag har hicka, hicka som fan! Tro inte att jag stavar så här bra, för jag korrigerar många gånger om på varje ord och mening! Men jag tycker jag klarar mig rätt bra!!!
Va på goya idag.. fy fan, efter varje gång jag varit där säger jag att ställer suger, jag säger det igen!
Å efter varje gång jag varit där säger jag att jag aldrig ska gå dit igen.. men likförbannat, en gång i halvåret kanske det händer att man går dit likförbannat... så jag säger det ännu en gång... FY FAN VA GOYA SUGER!!!!
Jävla småttingsbrats som tror dom är nå.. lite man kände sig som en utböling då!!
Men det är okej, det blir vad man gör det till.. så jag hade inte tråkigt.. men det suger iaf! Kan det hänga ihop?! tror det

DET BLIR VAD MAN GÖR DET TILL!!!

Kan mr med stort M komma snart eller? vill kramas med han!!

jag fortsätter hicka ett tag till tror jag.. byebye...

förresten, jag har spelat trummor idag, sånna där på guitarr hero.. jag kan aldrig stava till guitarr.. vet inte hur det stavas, skit samma.. jag får stava det hur jag vill, för jag är full!!!
Iaf, jag spelade det idag, det va kul, fast jag kände mig kass.. jag är jämt bra på allt sånt!!!

Eeeeeh, hej då!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0